Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Kunden Workflows Book of Knowledge

Herausgegeben von: ServiceNow

Die größte Geschäftsgeschichte des letzten Jahres war der Einfluss von Covid-19 auf die Art und Weise, wie wir arbeiten und leben. Was es gezeigt hat, ist, dass Veränderungen sofort und ohne Vorwarnung passieren können. Es ist also wichtig, sich an die Herausforderung anzupassen und sich an die Herausforderung zu stellen.
In diesem Buch werden Sie Geschichten von Organisationen sehen, die sich mit Workflows mit komplexen Herausforderungen befassen. Während die Probleme unterschiedlich sind, haben sie alle vorwärts gedrängt und die Führung für ihre eigene digitale Transformation übernommen und mit Hilfe von Servicenow beeindruckende Ergebnisse entsperren.
Entdecken Sie, wie diese Organisationen die Kundenbindung mit verbundenen digitalen Workflows vorantreiben. Diese schnell lesenden Zusammenfassungen ihres Wissens 2020 Breakout-Präsentationen bieten Einblicke in innovative Ansätze für einheitliche Kundenbindung, Feldservice und Servicevorgänge.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ServiceNow Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ServiceNow Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen Datenschutz@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: eBook Länge: 17 Seiten

Weitere Ressourcen von ServiceNow